Good Growth

Verenigd en efficient Arla

Winnen als één verenigd en efficiënt Arla
In de afgelopen jaren is Arla Foods significant gegroeid in Europa dankzij zes overnames in Centraal Europa, het Verenigd Koninkrijk en Zweden. We hebben deze verschillende organisaties inmiddels verbonden tot één en gaan nu de vruchten plukken van de synergiën als gevolg van deze overnames . We willen onze wereldwijde categorie en merkontwikkeling, onze grensoverstijgende  innovaties en onze commerciële kracht verder versterken. Onze marketing zal meer internationaal worden, waardoor middelen efficiënter kunnen worden ingezet, en we willen meer radicale innovaties aanjagen in de zes regio’s.

Onze gehele supply chain zal efficiënter worden zodra we één Europese melkpoel hebben. Dan gaan we naar een holistische aanpak voor het gebruik van onze melk binnen de Arla groep.. Onze doelstelling voor de reductie van kosten is ambitieus: 400 miljoen euro kostenbesparing vóór eind 2019. 

Download onze jaarverslagen hier.