Good Growth 2020

Zuivelcategorieën

Arla Foods ziet wereldwijd en regionaal groeikansen als het gaat om onze kracht in de zuivelcategorieën in relatie tot de behoeften van consumenten. Binnen acht categorieën willen we uitblinken met innovatieve producten, een supply chain van wereldklasse, aansprekende marketing en sterke partnerschappen met onze klanten. De geprioriteerde categorieën en onze ambities zijn als volgt:

Melk en poeder: We willen leidend zijn en een markt creëren voor voedingsrijke producten die waarde toevoegen.

 Zuiveldranken: We willen een markt creëren voor on-the-go producten gemaakt van natuurlijke ingrediënten.

Smeerbare kaas: We willen leidend zijn met zowel roomkaas gemaakt van natuurlijke ingrediënten als bewerkte roomkaas van hoge kwaliteit.

Yoghurt: We willen een sterke positie opbouwen gebaseerd op gezondheidsvoordelen en natuurlijke ingrediënten.

Boter en spreads: We willen een wereldwijde leider zijn met producten van wereldklasse gemaakt van natuurlijke ingrediënten.

Speciaalkazen: We willen een leidende speler zijn met creatieve vervaardigde producten en concepten.

Mozzarella: We willen een wereldwijde foodservice positie innemen met mozzarella van hoge kwaliteit.

Ingrediënten: We willen de wereldwijde leider zijn in het verwaarden van wei.   

We willen groeien met behulp van onze drie wereldwijde merken: Arla®, Lurpak® en Castello®