Onze onderneming

Logistiek & planning

Business Analist

Levert analytische ondersteuning aan de afdeling om te zorgen voor optimale resultaten volgens de businessplannen en budgets. Neemt deel aan de ontwikkeling en het onderhoud van processen.

Inkoopmanager (Purchasing Category Manager)

Minimaliseert de Total Cost of Ownership voor de wereldwijde uitgaven terwijl daarnaast waarde wordt gemaximaliseerd en de risico's gereduceerd. Voert pro-actief marktonderzoek uit en heeft kennis van de wereldwijde leveranciersmarkt en de selectie van leveranciers met innovatiecapaciteiten.

Logistiek coördinator (Logistics Coordinator)

Werkt actief aan een optimaal en business georiënteerd logistiek concept. Maakt berekeningen van kosten/opbrengsten en ontwikkelt oplossingen voor leveringsketen en logistiek.

Planner

Levert een nauwkeurige forecast- en planningsservice om het managen van productie, vraag en levering te vergemakkelijken. Optimaliseert de beschikbaarheid van producten door voorraadprofielen en levert geoptimaliseerde productieplannen en verkoopforecasts op korte
en lange termijn basis.